Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

La mulţi ani, 2014!

mareBă, a trecut şi 2013. FINALLY! Ce pot să spun... a fost un an destul de bun. Citeam articolul pe care l-am scris fix acum un an de zile şi am văzut că mi-am atins scopurile. Bac luat cu notă mare, intrată la facultate la Braşov, fără taxă. E numai bine până acum... Până acum! Ce am făcut în 2013... hmmm. Multe. În primul rând, am reuşit să îmi ating ţelurile. În al doilea rând, mi-am făcut nişte prieteni bloggeri foarte drăguţi ( am scris despre o parte din ei aici ). Şi în ultimul rând, nu mai sunt forever alone. YAY. :))
new year 
2014 mă aşteaptă în forţă... cu examene. Sper să le trec... pe toate. Mnah, de acum încolo, până în 2016, scopul meu principal este să trec de sesiuni cu bine şi să rămân pe locul meu bugetat. 

Vă pup pe toţi şi aveţi grijă să nu vă îmbătaţi prea tare mâine seară. Să ne auzim cu bine!
P.S. Seby, sper ca articolul ăsta, dacă îl pot numi articol, să fie pe placul tău. Uite, nu e mult de citit. YAY!  

Facebook page: deyush

2014

paris

snoopy

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Dominația creierului

Jocuri cu bile