Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Review bloguri - reclamă bloguri

... sau cum vreţi să îi spuneţi.

    Cică în seara asta am promis cuiva că voi încerca să scriu despre noii mei prieteni din grupul în care am intrat de vreo lună şi ceva, un grup cu oameni drăguţi şi simpatici ... în marea lor parte, Arta de a scrie. Voiam să scriu de mult timp despre acest loc unde se întâlnesc bloggerii care scriu din plăcerea de a scrie, şi nu pentru că vor să scoată bani din asta, dar ori nu am avut timp, chef sau inspiraţie.

1. La-Vorbitor.ro este blogul lui Adrian, una dintre persoanele cu care m-am înţeles bine încă de când am intrat în grup ... sau la câteva zile după, cine mai ţine minte?! Stai ... parcă trebuia să vorbim despre blog. Bine, vorbim. Articolele sunt interesante, aspectul blogului e simplu şi plăcut. E ciudat logo-ul ăla din stânga sus, nu prea mi se pare că s-ar potrivi cu restul blogului, dar trecem peste.

2. BaPLM este blogul lui Pavel şi este un blog pe care l-am descoperit cu ceva timp înainte să mă adauge în grup. Şi mi-a plăcut. Băiatu' scrie cam vulgar, dar scurt şi la obiect, chit că eu aş fi preferat nişte articole un piiiiiiic mai lungi, dar îmi place ce şi cum scrie ... în general! Aspectul blogului este simplu şi poţi umbla uşor pe acolo.

3. Sarcasticu' Blog. Știe cineva cum îl cheamă cu adevărat, că eu nici până în momentul de față nu am reușit să aflu ...? (să nu mă bați, te rog). Bun ... Sarcasticu' este persoana care m-a îndemnat să scriu ultimele două articole, nu m-a lăsat să dorm într-o după amiază ca să-l termin (merci mult pentru asta, încă mai țin minte cât de obosită eram). A cam dispărut din lumea online, nu a mai avut cine sa mă îndemne să scriu, rezultă adio articole. Blogul lui este simplu, simplu, simplu, nimic colorat, totul alb ... OMG, farmacistule! Articolele ... interesante, îmi plac. 

4. MrJohnny.net este blogul unui băiat de 18 ani, afemeiat, fan Frank Sinatra, drinking expert si uracios (asa zice un prieten) ... WAIT, WAT? Cică peste câțiva ani, pe profilul meu de Facebook va scrie "Promoter la Johnny", de parcă mi-ar plăcea vreodată ce muzică cântă / va cânta! Îmi plac articolele pe care le scrie şi a ieşit un mic scandal pe profilul meu în urma articolului la care am dat share ( mai ţii minte?:)) ).

5. o9noapte este bloglui lui Alex, din câte am observat, nu am avut prea multe tangențe, în afară de două - trei comentarii pe grup. Am observat că are articole pe diferite teme : economie, limbaj de stradă, literatură, sport. N-am apucat să citesc decât vreo două articole de pe acolo, tema blogului e interesantă ... și NINGE! <3

6. Atitudine Slaba este blogul Denisei și este un blog personal, unde fata își așterne gândurile și sentimentele. Dar ... problema cea mai mare este aspectul blogului: prea multe poze, prea mult text peste poze or smth like that ... rezolvă asta, Denise, și va fi perfect. :3

7. Suflet de copil, blogul Alisei, blog personal. De fapt, toate sunt bloguri personale, dar parcă fetele scriu mai mult din inimă, în timp ce băieții mai folosesc și niște indicații tehnice or whatever. Observ că are foarte multe categorii în care scrie, printre care se numără și citate, lecții de desen, personale, lectii de Photoshop, poze etc.. Am tras un ochi și văd că articolele sunt interesante și motivante. Keep it up!

8. MădălinaSîrghie este blogul... ghici al cui... al Mădălinei! :)) Blogul mi-a atras atenția mai mult datorită temei pe care văd că a schimbat-o. Of... După cum spuneam, fetele scriu din suflet, ceea ce observ și aici. Dacă ești în căutare de articole personale... accesează ultimele trei bloguri.

9. Blogul lui Cornel este ultimul blog la care voi face review. Nu te cunosc, dragă Cornel, am dat şi eu click pe link-ul pe care l-ai postat în grup. Crăciun, zăpadă, globuleţe şi beteală. Cam aşa caracterizez blogul tău. Am citit şi două articole de pe blog, mi-au plăcut.

10. Blogul unui Anonim este blogul lui Seby, un băiat care se caracterizează ca fiind o persoană căreia îi place să facă lumea să râdă. I don't like him anymore. Bun, ca să trec direct la subiect, articolele se situează ca dimensiune între semi-lungi şi lungi (să mai comentezi tu de mine că am articole lungi!) şi sunt destul de interesante, mici greşeli pe ici, pe colo, dar e timp să corectăm. Aspectul blogului ... simplu, fără prea multe culori. Eşti băiat doar, normal!

11. Blogul lui Andrei este blogul unui prieten pe care îl ştiu de pe Facebook de ceva timp, să zicem un an, un an şi ceva. Este nou în blogosfera românească, însă are idei foarte bune legate de lumea ce ne înconjoară, doar îl cunosc şi am vorbit de câteva ori cu el. Nu are decât un articol, un review la blogul meu, dar ştiu că ce urmează a scrie, va merita a fi citit. Aspectul blogului ... of, cred că azi l-a schimbat de vreo trei ori, acum sper că e bun.

Facebook page: deyush

Comentarii

  1. Haha, ce scandal si cancan a iesit la articolul ala :)). Merci pentru review honey :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Deya iti multumesc pentru review si sa stii ca imi place descrierea blogului, este in tema sarbatorilor de iarna :))) si iti multumesc ca ti-a placut ceva din articolele mele....deocamdata sunt la inceput :) multumesc inca o data ... apropo vrei sa facem schimb de link-uri ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Cornel. ^_^ Ai timp sa evoluezi, ai sa vezi. Sigur ca facem, vorbim in privat despre asta :D

      Ștergere
  3. Ti-am zis ca ne completam: tu te hranesti cu suferinta oamenilor iar eu cu fericirea lor. Impreuna o sa ii secam de puteri si o sa putem conduce lumea :)) Cat despre designul meu simplu: in primul rand nu imi place ca o pagina sa fie prea incarcata, iar in al doilea rand acum lucrez la un design nou. Totusi o sa imi ia ceva pana il finalizez, pentru ca am facut o prostie si trebuie sa o iau de la capat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yay, ce ma bucur pentru prostia pe care ai facut-o si ca trebuie sa o iei de la capaat! =)) Eu o sa conduc mai mult lumea. Vrei sa stii de ce? Pentru ca lumea mai mult sufera, decat sa fie fericita >:)

      Ștergere
    2. Sincer si eu ma bucur ca a trebuit sa o iau de la capat pentru ca abia mai fac exercitiu de coding. Cat despre condusul lumii: cred ca eu o sa o conduc mai mult pentru ca oricat de suparati ar fi oamenii, mai gasesc motive sa zambeasca si sa rada :P In cel mai rau caz o sa o conducem egal :))

      Ștergere
    3. Oh, nu ma mai bucur :( Mnah, bine... o conducem amandoi egal :(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

Dominația creierului