Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Top 6 filme

Nu prea fac eu recomandări de film, dar am văzut aseară două filme care mi-au plăcut enorm de mult și m-am gândit să fac o listă cu cele mai bune filme pe care le-am vizionat. Ordinea este aleatorie.

1. Lucy 


lucy
"The average person uses 10% of their brain
capacity. Imagine what she could do with 100%"
An apariție: 2014
Gen: acțiune, S.F.
Actori principali: Scarlett Johansson, Morgan Freeman

Lucy este un film psihologic super mega fucking genial! Este vorba despre o femeie care a intrat neintenționat în lumea afacerilor mafiei chineze. Aceștia îi implantează în stomac o pungă cu droguri, însă aceasta se sparge, drogul se împrăștie în tot corpul și declanșează asupra creierului o reacție ciudată. Pentru mai multe detalii, uitați-vă, vă garantez că nu veți regreta. Este un film care te pune pe gânduri, mai ales dacă ești pasionat de știință.


2. 21 Jump Street

21 jump street
"Strada li s-a părut periculoasă, și atunci s-au întors
la liceu"

An apariție: 2012
Gen: comedie, acțiune
Actori principali: Jonah Hill, Channing Tatum, Ice Cube

Cine nu a auzit de comedia asta? Nu, serios... Cine? Cred că o știm cu toții și nu cred că există om care să zică: "Bă, mi-am pierdut timpul degeaba uitându-mă la filmul ăsta.". Nu multe sunt filmele de acest gen care să mă impresioneze, de obicei sunt foarte pretențioasă. Bun, să fac o introducere a filmului: Schmidt și Jenko ajung în poliție, dar nu se acomodează. Totuși, sunt repartizați într-o unitate sub acoperire a poliției, unde reușesc să se afirme. Comedie genială. Recomand!

3. 22 Jump Street


22 jump street
"Polițiști sub acoperire și petrecărețl la datorie"
An apariție: 2014
Gen: acțiune, comedie
Actori principali: Channing Tatum, Johan Hill, Ice Cube

Am așteptat filmul ăsta pentru fucking șase luni. ȘASE! Aproape în fiecare zi verificam site-urile, să văd dacă apare. Partea a doua a filmului de mai sus merge pe aceeași idee, doar că acțiunea se desfășoară la facultate. Droguri, petreceri, alcool, fotbal american = 22 Jump Street. Însă acesta are zeci de momente amuzante, am râs poate prea mult. Totuși, acțiunea va lua o întorsătură grozavă, nu vă veți aștepta ca acesta să aibă finalul pe care îl are. Mi-a plăcut. Big up regizorilor!

4. Inception


inception
"Mintea ta este locul crimei."
An apariție: 2010
Gen: acțiune, S.F., thriller
Actori principali: Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt, Tom Hardy, Ellen Page

Un alt film de care sunt sigură că toată lumea a auzit, dar voi încerca să-l povestesc, măcar două sau trei idei principale. Film psihologic, pune accent pe creierul uman și pe implementarea unei idei, prin intermediul conceptului vis în vis în vis. Destul de lung filmul, are vreo două ore, ceea ce mi-a cam luat din puterea de concentrare, așa că a trebuit să-l văd de vreo trei ori ca să-l pot înțelege, dar a meritat. 

5. Shutter Island


"Which would be worse - to live as a monster,
or to die as a good man?"
An apariție: 2010
Gen: dramă, horror, mister, thriller
Actori principali: Mark Ruffalo, Leonardo DiCaprio

Un film extrem de mindfuck, nu am înțeles prea bine dacă personajul principal își imaginează sau dacă acțiunea chiar s-a întâmplat. Filmul este făcut în așa fel încât să te inducă în eroare, dar când vezi ultima scenă, începi să îți pui întrebări. Teddy și Chuck sunt doi agenți federali care investighează evadarea unei criminale dintr-un ospiciu, de pe o insulă, dar nimic nu este ceea ce pare aici. Finalul... epic. Enjoy it!

6. Divergent


"Ceea ce te face diferit, te face periculos"
An apariție: 2014
Gen: acțiune, aventuri, romantic, S.F.
Actori principali: Shailene Woodley, Kate Winslet, Theo James

Ultimul film la care mai fac o mini-introducere este "Divergent". Acțiunea filmului are loc în viitorul nu foarte îndepărtat, unde societatea este împărțită în cinci categorii sociale, cinci tabere care nu au voie să interacționeze unele cu altele, pe motivul ordinii publice. Fiecare om trebuie să decidă cărei categorii aparține, în urma unui test, iar cei care nu reușesc acest lucru, sunt izgoniți.. Totuși, există și excepții care dețin mai multe aptitudini demne de mai multe tabere, aceștia sunt numiți divergenți, intruși ai societății, oameni care trebuie să moară. Deși nimeni nu are curajul să se împotrivească sistemului, actorii principal reușesc. Cam atât, nu vă spun mai multe, vă las să descoperiți singuri! 

Mai sunt foarte multe pelicule despre care aș scrie, dar nu mai țin minte exact ce s-a întâmplat în ele, așa că vă las o listă cu filmele pe care le-am văzut și pe care le recomand. Sper să vă fie de ajutor atunci când nu știți la ce vă uitați. 

P.S.: Dacă dați click pe numele filmului, veți viziona trailerul.

Comentarii

  1. In afara de primu' si ultimu', le-am vazut pe toate. Clar foarte misto filmele astea, cred ca cel mai genial e Shutter Island pe care trebuie in mod normal sa-l vezi de 2 ori ca sa pui totul cap la cap. Iti recomand un film genial pe care l-am tot revazut, nu e de actiune dar e cu actori care chiar joaca roluri si are si umor super misto si fin: "Adio dar raman cu tine".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lista nu e completa, am zis ca mai bag niste filme cand mai am timp. O sa ma uit si la filmul pe care mi l-ai recomandat. ^_^

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

De ce nu suport manelele?