Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Visit Romania - Valea Prahovei

Frumoasă țară avem
... păcat că e locuită.

romania
Sat din partea Moldovei
Cam așa imi descriu țara. România e o țară extrem de frumoasă, avem munți, dealuri, câmpii, lacuri, mare, deltă. Avem di tăte. Dar nu știm să apreciem și să punem în valoare toate aceste lucruri. Omul distruge natura, aruncă gunoaie peste tot, defrișează păduri, neplantând alți copaci în loc, face numai rău.

Ador să călătoresc, în ciuda mofturilor pe care le fac, ador să vizitez locuri noi (locuri, nu oameni; nu-mi plac oamenii) și ador natura. Încă de mică am cutreierat aproape toată țara și am văzut locuri absolut superbe de care am rămas plăcut impresionată. Totdată, sunt oleac' ofticată pentru că țara noastră are parte de o promovare foarte slabă în ceea ce privește turismul, făcută de niște oameni care nu urmăresc să facă cunoscute atracțiile turistice, ci mai degrabă lucrează în interes propriu .

brasov
Brașov
Acum două luni eram în tren, la etaj (bleah, am folosit CFR), în drum spre Ploiești din Brașov, stăteam și-mi savuram liniștită cafeaua, așteptând ca trenul să o ia din loc, când deodată aud gălăgie: un grup de oameni trecuți de vârsta a doua, nemți, urcă la etaj. Din puțina germană pe care o cunosc, am reușit să îmi dau seama că erau fascinați de țara noastră.
Au călătorit până la Predeal, făcând poze la tot ce prindeau (adevărul este că de la Brașov până la Sinaia sunt niște peisaje geniale!). Deci nu țara este de vină că nu atrage turiști, ci oamenii care o guvernează.

Bușteni, Brașov, Valea Prahovei

Săptămâna trecută mi-am început mini-vacanța alături de iubitul meu cu o vizită la mina de sare din Slănic, Prahova. Nu prea m-am gândit că, duminică fiind, oamenii vor avea liber de la muncă și vor dori să aibă și ei parte de puțină relaxare la răcoare (nu, nu la pușcărie), așa că am stat la coadă timp de vreo oră. Meh. De "senzații tari" am avut parte în lift, care se izbea de toți pereții ăia de sare. BTW, e destul de frig în salină, așa că vă sfătuiesc să vă îmbrăcați bine.

PROGRAM SALINĂ

Valabil din 13 Mai 2014:
» Luni: - Închis (revizie)
» Marti - Duminică: 09:30 (prima coborâre) - 16:00 (ultima coborâre) - 16:45 (ultima urcare)

Programul restaurantului si al barului Minei Unirea (la suprafață):
» Luni: - Închis
» Marti - Duminică: 08:30 - 16:30

TARIFE VIZITARE

VIZITATORI ÎN REGIM NORMAL:
» adulţi: 18 lei/zi/persoană
» pensionari: 16 lei/zi/persoană
» copii peste 3 ani, elevi, studenţi cu vârsta până la 25 ani, persoane cu handicap: 9 lei/zi/persoană
» copii mai mici de 3 ani: gratuit (cu recomandare medicală)

GRUPURI DE MINIM 30 PERSOANE:
» adulţi: 16 lei/zi/persoană
» pensionari: 14 lei/zi/persoană
» copii peste 3 ani, elevi, studenţi cu vârsta până la 25 ani, persoane cu handicap: 8 lei/zi/persoană

VIZITATORI ÎN REGIM DE ABONAMENT PENTRU 7 ZILE:
» adulţi: 115 lei/7 zile/persoană
» pensionari: 98 lei/7 zile/persoană
» copii peste 3 ani, elevi, studenţi cu vârsta până la 25 ani, persoane cu handicap: 58 lei/7 zile/persoană

Alte tarife
» Taxa tenis – 4 lei/30 min.
» Taxa biliard – 5 lei/30 min.
» Taxa foto – 6 lei
» Taxa video – 12 lei

Slanic Prahova

Slănic Prahova

La Bușteni am urcat pană la Cascada Urlătoare, revenind în Valea Cerbului pentru un grătar. Mașina am parcat-o la baza telecabinei (taxă de parcare: 10 lei), iar de acolo pe jos până la Cascadă. Taxă de intrare este și la Valea Cerbului, tot 10 lei.

Manastirea Caraiman
Mănăstirea Caraiman - Bușteni

Din păcate, vremea nu prea a ținut cu noi, așa că în Brașov am reușit să vizităm doar Cetățuia din Brașov, pe ploaie. Foarte frumos. Data viitoare avem în plan să mergem la Canionul 7 scări, în Poiană și pe Tâmpa, cu telecabina. Vă las mai jos câteva poze, poate veți dori să mergeți și voi! :)

Cascada Urlatoare

brasov

Brasov

Brașov - Cetățuia Brașov

PS: îmi cer scuze pentru calitatea unora dintre poze, însă au fost uploadate pe Instagram și le-am salvat de acolo deoarece pozele inițiale sunt în laptop, la Brașov, iar eu sunt la Ploiești.