Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Relația alături de mine

   Se pare că în ultima perioadă am idei să scriu mai multe despre mine, acele articole din categoria cunoaște-mă mai bine. Astăzi voi vorbi despre... relația perfectă pentru mine. Bineînțeles, nu există perfecțiune, dar anumite lucruri, anumite gesturi, fac diferența.

    Relația cu mine va fi dificilă, nimic nu va fi lapte și miere, nu voi fi iubi-n sus, iubi-n jos, de fapt, nici nu îl voi alinta iubi, vor fi nenumărate teste prin care să îmi dau seama dacă persoana respectivă merită sau nu, dacă îmi merită iubirea și timpul. Vor fi certuri, vor fi spuse cuvinte pe care mai târziu le voi regreta, dar dacă va sta lângă mine în tot acest timp, va primi din partea mea devotament și dedicație 110%! Nu sunt rea, sunt doar precaută în ceea ce privește acest aspect, nu mai vreau să sufăr din cauza unuia care-și bate joc. Am iubit și am pierdut... totul. De ce să mai risc?

    Iubirea m-a adus în stadiul în care sunt acum. Eram puternică, însă ea m-a făcut din nou slabă, m-a făcut să am sentimente, m-a făcut să îmi deschid inima în fața lui, probabil nu trebuia să îl las să intre, aproape că mi-o acaparase pe toată, aproape că "făcusem unu din doi". Dar a plecat, în plm. Nu a putut să stea și să ma ierte. În dragoste ierți, nu? El nu a făcut-o. A ales să plece. Cer așa de mult ca un băiat bărbat să rămână lângă mine și să mă ierte, de fiecare dată când greșesc? Un băiat care să lupte pentru mine până în pânzele albe!? Eu asta fac pentru persoana pe care o iubesc, lupt și iert, frate! Vreau să fie reciprocitate. Vreau să fie o iubire din aia cu certuri, împăcări, țipete, sărutări exact când nu mă aștept, în mijlocul unei cerți Atât de mult cer, nu!?

baiatul perfectCa fizic... nu cer prea mult. Vreau doar să fie înalt, șă aibă ochii frumoși și trăsături faine! Ca psihic... am mai multe "cerințe". De fapt, voi face un mic rezumat al relației perfecte, pentru mine:
- să nu asculte manele
- să asculte rap sau rock, de preferință; trebuie să fim pe aceeași lungime de undă
- să aibă ceva idei în cap; îmi place foarte mult să discut pe anumite teme cu cineva, așa aș prefera să îmi fie iubitul, să aibă ceva cunoștințe si abilități de a purta o discuție
- să fie inteligent! (nu, nu mă refer să aibă 10 pe linie la școală)
- să nu bea în exces; cui îi place un iubit alcoolic!?
- să știe cum să fie copil, dar să fie matur atunci când e vorba de discuții serioase
- să fie alături de mine și să știe cum să comunice (să asculte, dar să și vorbească)
- să fie dispus să lupte pentru mine și pentru relația noastră, să nu renunțe la tot după prima ceartă mai gravă
- să îi placă jocurile și mașinile, așa cum îmi plac și mie
- să ne jucăm împreună, să ne uităm la TV împreună (ori că ne uităm la emisiunile sau filmele preferate de mine, ori că ne uităm la un meci de fotbal, nu mă deranjează, dimpotrivă)
- să înțeleagă că majoritatea prietenilor mei sunt băieți care îmi sunt DOAR prieteni și că nu voi renunța vreodată la ei; dacă voiam să fiu cu vreunul dintre ei, eram până acum!
- să țină minte zilele importante pentru noi

Facebook page: deyush

Melodia articolului este următoarea:

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

De ce nu suport manelele?