Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Iubire comercială

Hater mood on, don't give a shit. 

14 februarie
Idioților! Idioatelor! De ce căcat vă trebuie o amărâtă de zi (sau două - 14+24 februarie) pentru a vă demonstra iubirea față de cel/cea de lângă voi?! De ce dracu' nu vă declarați iubirea în fiecare zi, cum ar fi normal și frumos? Nuuuu... cum să faceți așa ceva. Valentine's day, la fel ca și Dragobetele, nu-i decât o sărbătoare de căcat, care, de fapt, e o politică de marketing. Ce e aia? Un mod de a atrage clienții, de a-i face să cumpere, doar pentru că trebuie să își arate iubirea. Inimioare, ursuleți, flori, bomboane, ciocolate, inele, felicitări, câte și mai câte... ce frumos le crește cererea ăstora în luna iubirii. Halal iubire, bă. De ce nu îi oferiți ursuleți sau flori în oricare altă zi din an (nu, nu mă refer la ziua ei, 1 martie sau 8, Crăciun, Paște sau mai știu eu ce), de ce nu îi oferiți mici cadouri doar ca să îi vedeți zâmbetul, dacă tot e vorba de iubire. Asta înseamnă iubirea, să îți dorești să o faci fericită, orice ar fi! Valabil și pentru fete. Nu doar băieții trebuie să își demonstreze sentimentele, ci și voi! Surprindeți-l cu o felicitare exact când se așteaptă mai puțin, oferiți-i suportul vostru în fiecare zi, nu doar atunci când e vorba de cadouri and stuff.
    
ziua indragostitilorDe fapt, ce tot zic eu aici... Iubirea de Valentine's Day e cea mai falsă și cea mai de căcat iubire! Fetele se combină cu băieții doar cu vreo două-trei-patru zile înainte de marea sărbătoare, iar de Valentine's Day... ce se mai iubesc ăștia. Adevărul e că în două zile, atunci când e vorba de cadouri, iubești și faci orice pentru cel de lângă tine. Fuck off! Mi-e scârbă de iubirea asta a voastră, o iubire materială. Asta se întâmplă din ce în ce mai des în lumea de azi. Fete înnebunite după bani, mașini (nu că ar avea vreo pasiune), haine, bijuterii etc.. Cred că m-am săturat eu să văd atâta falsitate în jurul meu, ce să mai zic de băieți. Bineînțeles, nici ei nu sunt ușă de biserică, dar parcă fetele-s mai rele.
    
grumpy cat    Hmm... poate generalizez, poate nu, still don't care. Dacă vă simțiți de ceea ce tocmai am scris, mă bucur, oricum nu vă veți schimba, dar mă bucur! Cert e că iubirea este foarte greu de găsit în ziua de azi, așa că atunci când o găsiți, nu îi dați cu piciorul, nu vă bateți joc, nu mințiți! S-ar putea ca asta să fie singura voastră cale spre fericire, alături de cineva care v-ar putea iubi necondiționat, indiferent de câte mașini conduceți, câte vile aveți sau câți bani învârtiți. 

Valentine's Day - cel mai scump mod de a face sex.
 P.S. Liviuț a.k.a. Valentinu', la mulți ani! <3

Facebook page: deyush
   

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

Dominația creierului