Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Fuck you, love

eminemNu vă îndrăgostiți! Nu iubiți! Nu vă deschideți sufletul în fața nimănui, chiar dacă simțiți că e the one. Nu e! Dar mai ales... nu aveți încredere oarbă în oamenii de lângă voi, persoanele iubite, o să vă fută-n gură exact când vă așteptați mai puțin. Prea multă iubire strică, mai ales când e administrată cuiva care nu merită!   
 

Începuturile - fericire

    Te-am cunoscut acum fix opt luni... 19.05.2013. Seara când ai decis să mă bagi în seamă pe Facebook, în urma unei poze pe care am postat-o. Am început să vorbim toată seara, chiar dacă am mai avut tangențe, atunci m-ai prins într-o stare bună, ai reușit să mă faci și să îți dau numărul de telefon. Am vorbit în continuare și am decis să ne vedem
    31.05.2013. Ne-am văzut pentru câteva ore, nu am apucat să vorbim cine știe ce, dar a fost totul bine. Am continuat să ne vedem
.
   25.06.2013. De atunci am început să fim împreună, deși eu nu dădeam mai mult de două luni relației noastre. Ai reușit, totuși, să mă faci să am încredere în tine și în relația noastră.

Sfârșitul - dezamăgire

    14.02.2014. 19.02.2014. Am reușit să luptăm amândoi timp de șapte luni (în câteva zile, pe 25; aproape 240 zile, suflete)... împreună, asta până când ai decis că e mai bine să renunți. Felicitări, ce pot spune. Sper doar să fii mai fericit fără mine... Ți-am demonstrat iubirea pe care ți-o port, aș fi fost în stare să îmi încalc propriile promisiuni, doar pentru a fi în continuare împreună, dar tu ai ales să dai cu piciorul la tot ce îți puteam oferi, la toată iubirea mea! Stau și mă întreb dacă a fost iubire din partea ta... dacă nu a fost decât o pasiune sau orice altceva, dar nu iubire, pentru că iubirea nu dispare atât de repede. Astăzi îmi spui că mă iubești, mâine îmi spui că nu mai ești sigur de sentimentele tale față de mine. Ce iubire e asta?! Poate că ți-a fost frică să iubești, poate că tu nu știi să iubești, poate... nu știu ce să mai cred. Poate că doar ți-ai bătut joc!

Recuperarea

iubire Știi ce mi-ai făcut? M-ai dus pe cele mai înalte și frumoase culmi ale fericirii, m-ai ținut acolo cât să mă obișnuiesc... și mi-ai dat drumul. Fără nicio atenționare, doar m-ai lăsat să cad... și cel mai rău e că nu ai venit după mine, m-ai lăsat singură... Atâtea planuri s-au dus, doar pentru că tu nu ai avut încredere în mine, în NOI!

Am avut încredere în tine, mi-am deschis sufletul în fața ta, dar până la urmă... ai ales să pleci de lângă mine, ai ales să mă distrugi. Sunt supărată, sunt tristă, dar totodată sunt și foarte dezamăgită de deciziile pe care le-ai luat...

Asta a fost iubirea noastră, o iubire atât de scurtă, o iubire atât de intensă, dar care a reușit să mă sece de toate puterile. În romanul vieții mele, ai reușit să scrii un capitol mult prea scurt pentru toate planurile pe care le aveam, nu am avut destul timp pentru a le îndeplini, nu ai reușit să vezi ce îți puteam oferi, nu ai reușit să vezi ce comoară ai pierdut, nu ai fost în stare să renunți la orgoliul tău idiot pentru noi! Poate e mai bine așa, poate nu erai îndeajuns de bun pentru mine, așa cum credeam. O să fiu bine, îmi voi reveni, voi reuși să te uit, chiar dacă îmi va fi extrem de greu să o fac, voi reuși! Sper că vei lua în considerare toate lucrurile pe care ți le-am spus în ultimele zile, iar când vei vedea că se vor adeveri, să te gândești la mine preț de câteva secunde, să te gândești: "Câtă dreptate a avut proasta aia!". Am obosit să tot lupt degeaba, se presupunea că tu trebuia să fii lângă mine, alături de mine, să luptăm împreună, dar tu luptai împotriva mea...

     Ai apărut în viața mea exact când nu mă așteptam, mi-ai pictat lumea în mii de culori, mult mai vii ca înainte, dar nici n-ai așteptat să se usuce bine vopseaua, că ai și plecat, exact ca toți ceilalți! Și pe mine? Pe mine cui mă lași?

iubire

    Bravo, draga mea inimă, iar ai avut încredere în cine nu trebuia, iar te-a futut în gură iubirea. Acum trebuie iar să am grijă de tine, trebuie să te bandajez, să te refac ca înainte. Vei avea și mai multe răni decât în trecut, dar îți promit că de data asta nu va mai fi nimic la fel! Îți promit că te voi reface și că nu te voi mai lăsa în grija altuia niciodată! Inimă, îți promit că nimeni nu va mai ajunge la tine, îți promit că ne vom bate și noi joc de ei, așa cum au făcut toți cu noi, trebuie doar să ai răbdare!

iubire    Durerea provocată de iubire e cea mai dură, nu doresc nimănui să sufere din dragoste, eu deja am făcut-o de două ori. Băieți, înainte să vă bateți joc sau să criticați o fată că nu își poate deschide sufletul în fața voastră atât de repede pe cât v-ați dori, vă rog să vă gândiți înainte că poate a trecut prin niște situații care i-au schimbat complet percepția asupra iubirii. Câștigați-i încrederea, ușor, ușor, cu răbdare, dar nu vă angajați în relația respectivă decât dacă sunteți siguri că o vreți cu adevărat. Nu o faceți să sufere, nu o părăsiți, rămâneți lângă ea, oricât de greu ar fi, pentru că odată ce i-ați câștigat inima și încrederea, dar ați plecat de lângă ea, fetei îi va fi greu să mai aibă încredere în oameni, nu neapărat în băieți. De ce să distrugi un suflet atât de frumos doar pentru că tu nu ești sigur de sentimentele tale? Iubește-o necondiționat! Rare sunt fetele care mai au suflet, dar dacă ai găsit-o, fă orice să o ai lângă tine, vei avea numai de câștigat!


Facebook page: deyush

Distance cannot separate two hearts that really couldn’t live one without another. Love finds a way for us all.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

De ce nu suport manelele?