Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Răspuns leapşa

    Ieri am primit leapşa de la Daniel Botea şi m-am gândit să răspund la ea. Mai jos sunt întrebările.

1. Cam câte bloguri citeşti într-o săptămână? Unde le găseşti?
    Nu am un număr exact de bloguri pe care le citesc, însă sunt într-un grup pe Facebook, Arta de a scrie, despre care am mai scris un articol aici. Oamenii care sunt în grup postează articolele pe care le scriu, iar dacă mi se pare interesant, le citesc. Am şi câţiva bloguri preferate, pe care le citesc mereu: BăPLM, La-Vorbitor.ro, Prâslea cel voinic, şi câteodată Sarcasticu blog. 

2. Cum ştie un blogger că l-ai citit?
    Bloggerilor pe care nu îi cunosc le las un comentariu la articolul citit, iar celor pe care îi cunosc, le las comentariu + o discuţie în privat despre tema respectivă, dacă am mai multe de spus şi un comentariu nu este de ajuns.  

3. Dacă tu comentezi la un blogger, te aştepţi ca şi bloggerul respectiv să comenteze la tine?
    Nu neapărat, deşi mă bucur foarte tare atunci când văd în pagina Home mesajul: "Ai n comentarii de moderat." Orice discuţie e binevenită, fie ea într-un comentariu, fie ea în privat.

4. Ce bloguri nu citeşti? De ce?
    Blogurile cu multe greşeli gramaticale (cred că este şi evident de ce nu le pot citi), blogurile de... publicitate, blogurile care nu au un aspect plăcut, blogurile despre religie (mi-e groază să văd ce tâmpenii pot spune acei oameni şi mi-e şi mai groază când văd că sunt zeci, poate sute de oameni care mai şi cred acele prostii) etc..

5. Ca să încheiem mai optimist, cum îţi recompensezi comentatorii de pe blog?
    Nu m-am gândit la asta niciodată. Le răspund la comentarii? Nu, nu e bine. :)) Nu ştiu, asta e o întrebare capcană la care nu am răspuns, deocamdată.

    Mnah, cam atât a fost pentru astăzi. Urmează o perioadă grea pentru mine - prima sesiune - şi nu cred că voi mai posta până după ea, cam până la jumătatea lui februarie. Să ne auzim cu bine şi cu toate examenele luate. Grrr...

Facebook page: deyush

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

Dominația creierului