Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Let's talk about ... favorite singers II !

    În ultima perioadă, gusturile mele muzicale s-au cam schimbat ... nu în totalitate, dar s-au schimbat. :)) În postarea de azi voi vorbi despre rapperii pe care îi ascult.
PART II : rappers.

macklemore
Macklemore
1. Macklemore este idolul meu. L-am descoperit de puţin timp, cam de când s-a lansat Thrift Shop, am crezut că este un artist care apare o singură dată şi după gata, dispare din peisaj. Dar se pare că nu a fost aşa. După ce m-am tripat pe Thrift Shop, îmi arată cineva Can't hold us. Iubind şi melodia asta, am început să caut melodii de la el, am downloadat The Heist -2012, care este un album GENIAL, şi l-am ascultat. De la prima ascultare mi-au atras atenţia piesele Make the money, Wings, Same love, Starting over, My oh my şi Victory Lap. Pe lângă acestea, mi-au mai atras atenţia şi Hold your head up, Ego (The Language of My World - 2005), The Town, Keep marching, And we danced -un clip incredibil de amuzant- (The Unplanned Mixtape - 2009), Vipassana, Otherside (The VS. EP - 2009). Dacă eşti în căutarea muzicii cu mesaj, Macklemore este artistul pe care-l cauţi, alături de Eminem, evident, pe care o să îl abordez imediat. Videoclipurile pe care le face ... toate au un mesaj, cel mai apreciat clip cu un mesaj social, câştigător al VMA 2013, este Same Love. Îl iubesc pe Macklemore pentru că îşi foloseşte muzica nu doar pentru a-şi pune viaţa pe tavă, ci şi pentru a promova drepturile homosexualilor, lucru pe care şi eu îl susţin. Macklemore is a fucking rap genius, iar asta o veţi observa dacă îi veţi asculta cu atenţie versurile melodiilor.



2. Eminem este un rapper genial, din toate punctele de vedere. Şi arată foarte bine la cei 40 de ani ai lui. :)) În fineeee ... Eminem cred că ascult de când am dat de net, mai exact de prin clasa a 8a ( bă, ce chestie ... eu am avut aşa de târziu net, iar copiii din ziua de azi au de la grădiniţă :( ). N-are rost să înşir toate melodiile care îmi plac de la el pentru că sunt foarte muuulte, dar cel mai mult îmi place Love the way you lie part. II, cu Rihanna. Pe partea de live nu l-am ascultat decât la emisiunile ce ţin de MTV, EMA 2013 (reacţia pe care a avut-o atunci când a primit premiul de Global Icon a fost genială) şi VMA, but he's fucking awesome.



I love Eminem, but I love Macklemore more ! <3

3. Pe Spike l-am descoperit prin decembrie 2009, când am cumpărat albumul Rămânem prieteni. De atunci, m-am îndrăgostit de el şi de muzica lui. Pe lângă faptul că e cântăreţ, Spike jonglează şi cu regia. El a regizat clipul Ralukăi, o altă cântăreaţă preferată de-a mea, All for you. Evident, clipul a ieşit genial, doar l-a regizat Spike :)) D-abia aştept să revină în lumina reflectoarelor, mi-e dor de melodiile lui ! 




4. Pe DOC şi Deliric îi ascult de mult timp, dar nu mi-au atras atenţia atât de tare încât să ... devin fană înfocată. I mean ... le-aş asculta melodiile non-stop, mai ales pe cele ale lui Deliric, dar nu prea am răbdare să stau să caut piesele şi să le ascult, mai ales la câte probleme am cu laptopul, de d-abia pot intra pe YouTube să mă uit la un clip.



Şi aici închei seria cu favorite singers (aici e partea I). Cam ăştia sunt artiştii pe care îi ascult. Bine, mai sunt câţiva, dar pe cei enumeraţi mai sus îi ascult cel mai des, deci sunt favoriţii mei.

Facebook page: deyush

Comentarii

  1. interesanta postare :)) super blog !

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzi la ea ..rapperi. Pff :))

    Exceptând Spike până în 2009 și DOC.

    Of! Ia un carnet și treci să-ți dau notițe în materie de rapperi. Fetițo, mă omori! :-w

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am nevoie de 'lectii'. :* Doar pe ei ii ascult si sunt interesata cand scot ceva nou. In rest, n-am probleme in a asculta, dar nu-s mare fana.

      Ștergere
    2. Nimeni Altu, Cedry2k, Sișu, Dragonu, Samurai ..

      Îi asculți? :D

      Ștergere
    3. Tocmai ce ti-am zis in comentariul de mai sus ca ii ascult, dar nu sunt fana. :)

      Ștergere
    4. Să ți-l luăm în popcorn pe Sișu, fiț-ar armageddonu' al dracu'.

      :|

      Ștergere
    5. Baaa. Butalău. Du-te la non-stop, ia-ti un pateu si niste creier si apoi du-te si extindeti orizonturile la dracu. Doc si cu spike sunt rapperi la tine mă futardel? Du-te linge sare si dupa aia imi vii tu mie si îmi povestesti de muzica adevarata idiotule. Macklemore nici un scuipat nu ar da pe tine incultule. Ia tu notite in materie de muzica

      Ștergere
    6. .....................................

      Ștergere
  3. "ci şi pentru a promova drepturile homosexualilor, lucru pe care şi eu îl susţin."

    Bag pula în morții lor de GAY! :| Mâine, pomâine voi fi obligat să văd gay cum se ling pe stradă! :| Îi omor futule drepturile-n cur Dacă restu' europei sunt manipulați, de ce ar trebui să fim și noi? Mâine poate va trebui să fiu de acord cu căsătoriile între om și smartphone!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citeste articolul : http://deyush.blogspot.ro/2013/08/pareri.html . Eu nu stau sa explic de fiecare data :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

De ce nu suport manelele?