Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Diferită

Da, sunt diferită ! Nu sunt ca toți ceilalți ! 

me
       
    Nu mă consider mare fumusețe, mare divă, niciodată nu am făcut chestia asta. Nu fumez, nu beau în exces, nu ascult manele, nu le suport, așa cum nu suport nici cocalarii, maneliștii, pițipoancele și proștii. Sunt privită ciudat din cauza faptului că nu sunt 'la modă', că nu pot tolera în niciun fel persoanele enumerate mai devreme. În ultima perioadă am început să fac curat prin lista de prieteni de pe Facebook. Îmi cam place când apare o nouă manea, toți o postează, iar mie îmi este mult mai ușor să le dau unfriend. Nu mai trebuie să stau să îi caut prin toată lista.

nobody cares  Sunt genul de fată care adoră rock-ul (și cu asta vreau să mulțumesc postului UTV pentru ora de rock pe care o dă în fiecare luni, începând cu ora 22:00) și urăște din tot sufletul manelele, sunt genul de fată care mai degrabă ar da la maxim volumul atunci când aude o melodie de-a lui Michael Jackson decât o melodie de-a lui Guță (asta dacă se pot numi melodii). Nu sunt de acord cu faptul că "Nu există petrecere fără manele". Ei, na ! Dar înainte oamenii cum se distrau? Sunt anumite tipuri de oameni de care aș vrea să mă feresc, prietenii mei sunt limitați, nu toți analfabeții îmi sunt aproape.
   

bitches
Have a seat, please! :)
Sunt genul de fată care știe cum să vorbească și cum să scrie și care încearcă mereu să îi invețe și pe ceilalți, dar ei nu prea vor să primească ajutor. Nu-mi plac oamenii care "nu știe să scrie", nu-mi plac trandafirii (nu înțeleg de ce fetele sunt atât de înnebunite după florile astea ...), nu-mi plac cluburile, nu-mi place vara sau căldura, o urăsc, îmi place iarna, îmi plac sporturile de iarnă, îmi plac excursiile pe munte, să escaladez, îmi place să fac poze, să le editez (chit că pun doar niste efecte pe ele, nu am timp să mai învăț alte șmecherii prin Photoshop, sper ca după BAC să reușesc), ador jocurile cu mașini, dar din când în când mai joc si CS, încă îmi plac desenele animate, sunt copilăroasă, dar matură când vine vorba de anumite decizii importante, nu-mi plac oamenii cu două - trei - patru - cinci mii de fețe, persoanele false, care te pupă în c*r, iar pe la spate te barfesc de nu se poate.

love      Poate sunt eu prea... critică, poate am standardele prea sus, dar urăsc societatea în care trăiesc. Să luam drept exemplu copiii. Nu sunt de acord cu faptul că unii  au PC de prea mici, telefoane ultra performante, tablete și mai știu eu ce chestii. Eu, la vârsta lor, mergeam la școală, la antrenamente, acasă, teme, somn. Dimineața o luam de la început. Părinții nu mai au timp să se ocupe de cei mici, tocmai din acest motiv aceștia ajung să fumeze și să-și începă viața sexuală de la vârste foarte fragede, ei copiază doar ceea ce e rău de la ceilalți.

      Sunt genul de fată care pune accent pe comportamentul unei persoane mai mult decât pe cel exterior. Când ajung să iubesc, fac orice pentru persoana iubită. Nu sunt materialistă. De ce aș fi, de altfel? Permis am, mașină am, bani am (chiar de-s ai părinților, mai strâng și eu pe acolo, cât pot), am tot ce vreau. De ce mi-ar trebui un băiat care să aibă mașină și bani? Banii o să îi fac singură, nu am nevoie să stau pe banii altcuiva. Cam am planuri mari, nu?

different
    Îmi pare rău că nu pot tolera prostia în nicio formă a ei, îmi pare rău că nu mi se pare amuzant atunci când cineva face niște glume foarte proaste, considerate de alții foarte ilare, mie mi se pare mai degrabă că e de plâns ...
Cum spunea și un prieten : " Am o problemă .. Sincer să fiu, ceva legat de astm ... Mă sufoc când văd prostie. "

    Sunt cam hateriță, nu agreez mai nimic. Nu mă placi ? Foarte bine, nu mă interesează. Nu mă afectează cu nimic ! Însă nu începe să vorbești despre mine lucruri de care tu nu ai habar. :)
      
Oamenii trebuie să învețe că nu toți suntem la fel, că nu ne plac aceleași lucruri, că suntem diferiți. Așa cum ție nu îți place ce îmi place mie, nici mie nu îmi place ce îți place ție. Simplu, nu?

Facebook page: deyush

Comentarii

  1. Cel mai bun comentariu aici este un citat venit din partea unui mare medic român, Dan Mircea Enescu:

    ”Nu contează ce cred ceilalţi, contează să fii onest şi serios în ceea ce faci tu; nu te baza decât pe părerile oamenilor relevanţi; avem o singură viaţă şi aceea finită… urmează-ţi sufletul, orice-ar spune ceilalţi! Şi… toate trec! Timpurile, vremile, «mărimile» sunt efemere. Rămâne doar ceea ce ai reuşit să mişti, să schimbi, să laşi în urma ta”

    Și cam așa e. Cei care cred în ceea ce le place, vor schimba chestii, vor face lucruri frumoase care vor fi vizibile, în timp ce vocile opozanților se vor estompa așa încet ca un radio al cărui volum îl răsucești alene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine, dar parca ideile alea provenite de la 'gurile rele' se intiparesc mai bine in minte si nu le uiti chiar atat de usor si iti e si mai greu sa nu le bagi in seama. :-?

      Ștergere
  2. Așa este, dar viața în sine este un drum plin de provocări și teste. Oamenii au progresat numai atunci când și-au pus întrebări și au trecut peste ziduri și piedici ce li s-au pus brutal în cale. Și aici apare una dintre diferențele fundamentale între oameni: poți să îți pierzi nervii, să sari, să urli, să muști din toți ăștia care te critică și până la urmă ajungi tot ca ei.

    Sau poți să găsești bucuria lucrurilor mici, lucruri care se duc și se sudează pe inima ta. Iar odată ce se întâmplă asta, toate criticile și batjocoritul vor ajunge să te amuze. Vei vedea că e totul un teatru :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, eu am fost invatata de mica cu greul, am avut o copilarie frumoasa, dar am muncit ca sa ajung undeva (sport de performanta) si mi-a reusit.

      Ștergere
  3. Ai invatat de la cei mai buni.
    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

De ce nu suport manelele?