Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Prietenii

Prietenii ăștia ... numai bătăi de cap ne aduc ! 

Nu știu de ce mereu dau numai peste persoane nepotrivite. De fiecare dată când cred că am găsit o prietenă sau un prieten pe care să mă pot baza, intervine ceva ! Ori persoana respectivă mă dezamăgește, ori eu m-am săturat de câte greșeli i-am iertat.

În ultima perioadă, am învățat că prietenii adevărați NU EXISTĂ ! În zilele noastre, nu te poți baza pe nimeni, nimeni nu e alături de tine atunci când TU ai nevoie, nimeni nu e alături de tine la GREU, în momente dificile. Toți profită de tine, de bunătatea ta, deci nu prea știi pe cine te poți baza. Cel mai bine este să te încrezi în propriile forțe, să nu depinzi de ajutorul nimănui !
     
Să intrăm și în capitolul "iubire" ? Cu toții știm că majoritatea prieteniilor dintre o fată și un băiat se transformă, în final, în iubire. Deși mulți neagă asta, nu există DOAR relație de prietenie între două persoane de sex opus. Inevitabil, una dintre persoane se va îndrăgosti de cealaltă. De aici și renumitul friendzone. 
Și totuși ... cu puțin noroc, oamenii ies din această zonă. 

Dar oare iubirea se poate transforma în prietenie ? "Iubire" nu înseamnă să fii cu cineva pentru câteva săptămâni și după să suferi după el (zic 'el' pentru că situația asta este la fete, nu am văzut băiat care să fie cu o tipă timp de două săptămâni și după să plangă după ea 5 luni) înzecit ! Aia nu e iubire, poți să rămâi prietenă cu el, nu ar avea cu ce să vă afecteze relația de prietenie !

Dar ce se întâmplă atunci când după o perioadă îndelungată  (câțiva ani buni) te desparți de persoana iubită? Atunci mai puteți fi prieteni în continuare ? Eu zic că nu. De ce? Pentru că sunt prea multe amintiri, lucruri, întâmplări care vă leagă și nu cred că v-ar face bine să fiți împreună în aceleași locuri pentru prea mult timp (asta dacă nu vreți să vă împăcați, să mai dați o șansă relației voastre).

    Cam atât despre prietenii. Vă aștept și la următorul articol. Vă pup ! 

Facebook page: deyush

Comentarii

  1. frumos articol :) pacat ca nu a fost mai lung...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos blog o sa citesc toate articolele:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru articol!!! Mi s-a intamplat sa fiu intr-o relatie mai lunga(2 ani si 6 luni) care s-a incheiat si chiar daca la inceput am vrut sa ramanem "prieteni" mi-am dat seama ca este mult mai bine sa nu se intample asa. Acum dupa 7 luni de la despartire nu pastram legatura ci doar ne felicitam cu diferite ocazii. Nu e bine sa traim in trecut si asta am invatat cu greu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Si mie mi s-a intamplat asta, dar, desi am fost cu tipul respectiv 1 jumate, eu zic ca nu era iubire ce a fost, din moment ce acum inca mai vorbim, mai suntem ... prieteni

      Ștergere
  4. Intre un baiat si o fata nu se leaga neaparat iubire. Poate fi si doar atractie fizica. In orice caz, e aproape imposibil sa fie doar prieteni, pana la urma apare "flacara" la unul si dupa se duce totul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ... dar si iubire din-aia 'interzisa'. Cea mai buna solutie intre doi prieteni d-astia e Friends with benefits :))

      Ștergere
  5. Sunt de acord cu ceea ce ai spus . Nu mai exista prietenii adevarati !! Cu toti , la un moment , isi vor arata adevarata fata ... Cat despre iubire cam asa e . Nu mai poti fi prietena cu cel pe care l-ai iubit x ani . Doare .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal, nu mai poti fi prieten cu cineva cu care ai fost impreuna, asta daca nu l-ai iubit, atunci da, nu ai avea nicio problema.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

De ce nu suport manelele?