Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Love, love, love

love

Totul e mai frumos la început...


El se zbate să îți capteze interesul, să te cucerească. Tu decizi să îi acorzi o șansă. Sunteți împreună acum, chiar dacă știi că a avut un trecut cam ... "glorios". Ai parte de toată atenția lui, îți oferă mici cadouri, atenții. Nu uită aniversările voastre, ba mai mult, în fiecare lună te face să te simți precum o prințesă.

GATA! Te-a cucerit. Ești a lui acum, te-au înnebunit gesturile lui, te-ai îndrăgostit, începi să prinzi încredere în el. Totul e numai lapte și miere pentru tine .

Dar lunile trec ...


Începi să te simți din ce în ce mai neglijată, petreci din ce în ce mai mult timp singură, așteptând un semn de viață de la el. Adio atenție din partea lui. Dacă înaintea putea să stea toată ziua prin mesaje cu tine, acum te simți de parcă ai vorbi singură, iți trimite mesaje din 2 în 2 ore. Evident, are și o scuză (sau mai multe) : "Nu am auzit telefonul." sau "Dar tu crezi că eu stau ca tine toată ziua cu telefonul în mână?" Te superi, te doare, dar ce poți face? Deja îl iubești ca să poți fi supărată pe el prea mult timp. Speri doar că se va schimba, încerci în continuare .

Timpul trece, neglijența crește. El își petrece majoritatea timpului cu prietenii, nu mai are timp de tine, mereu are treabă, iar atunci când trebuie să mai stați si voi împreună, să mai vorbiți, el îți spune că este obosit, că vrea să doarmă ...

Timpul începe să-și spună cuvântul ...

Nimic nu mai e ca înainte, apare îndoiala, încrederea în el scade, începi să te întrebi dacă chiar se mai merită. Vă certați din ce în ce mai rău, pe zi ce trece mai mult .

Încerci sa schimbi ceva, poate relația va fi salvată. DEGEABA! Nimic nu se va schimba. Degeaba încerci să îi explici că ambele părți trebuie să facă compromisuri, nu numai tu, el nu înțelege. Tu suferi pentru că ai pus suflet în relație și nu vrei să îl pierzi, lui nici măcar nu îi mai pasă ...

Te iubesc? Era spus în fiecare zi, de multe ori, două cuvinte spuse din suflet. Dar acum? Acum le simți ca fiind din obișnuință. Unei fete nu trebuie DOAR să îi spui că o iubești, ci și să-i arăți !

Facebook page: deyush

    "Ești iubita lui acum, dar te simți a nimănui."

Comentarii

  1. In cazul meu satula fiind de neglijentele lui decid sa incheiem relatia ceea ce il surprinde. Mai intai a fost indiferent..., apoi m-a tot cautat...apoi m-a acuzat ca am pe altcineva...,pe urma nu m-a mai contactat timp de 3 luni cand subit ii revenise memoria ca ma iubea si ca ii lipseam. In tot acest timp 2 luni am plans noapte de noapte pana cand intr-o dimineata de vara mi-am spus:" Ce proasta am fost!"...o viata am si nu trebuie sa o irosesc cu lacrimi pentru orice intrus din inima mea...
    P.S. Iti mulumesc pentru artiocol mi-a atins un punct sensibil. Bafta in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai avut puterea sa faci asta, sa nu revii la el cand a venit dupa tine, eu nu as putea face asta ! Nu inca, habar nu am ... mai astept doar cateva luni, pana la facultate ... facultatea e decisiva, ea va decide daca vom continua sau nu !

      Ștergere
  2. frumos scris..si din suflet..succes in continuare in orice ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

De ce nu suport manelele?