Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Feminizarea bărbatului

...și masculinizarea femeii. Vorbele fostului meu profesor de sport din liceu, la care tind să îi dau dreptate. 

Plot twist: articolul următor va fi considerat de mulți dintre voi ca fiind plin de heităreală sau că nu sunt destul de fucking open-minded sau mai știu eu ce. I really don't give a fuck! :) Pentru început, vă las un videoclip pe care vă rog să îl urmăriți.



Gata? Bun. De obicei, în foarte, foarte multe cazuri, nu am nimic cu oamenii care sunt diferiți, fie ei homosexuali, transexuali sau altceva. Însă încep să urăsc ideea asta, de fapt, trendul ăsta de feminizare al bărbatului. Bărbați care se fac pe picioare, pe mâini, pe piept, bărbați care poartă fucking skinny jeans și sunt slabi morți, bărbați care folosesc make-up (nu, aici nu mă refer la vedete) și multe altele. Mă satur să văd astfel de specimene, pentru că altfel nu le pot numi, pe stradă. Mai puteți, mă? Vă place să vă întreceți cu prietena în produsele cosmetice pe care le folosiți, să vă dați sfaturi unul altuia în domeniul machiajului sau să ocupați baia aia timp de ore întregi, ore în care vă aranjați părul? 

"Oh, dar suntem în secolul 21, adaptează-te! Ești prea close-minded". La ce să mă adaptez eu? Că bărbații devin femei și femeile devin bărbați? Faptul că nu sunt de acord cu chestia asta, nu înseamnă că sunt close-minded! :) Astăzi am realizat că urăsc bărbații care sunt metrosexuali, care au o grija excesivă față de propria persoană. 

Bărbatul mileniului III arată groaznic: tricouri lungi, până la genunchi, tricouri decoltate până la jumătatea pieptului, mâini și picioare fără pic de păr, genți pe umăr, tocuri. GROAZNIC! Ăsta e bărbat?

"Da, dar și femeile poartă haine bărbatești, de ele de ce nu te iei?". Nu mă iau dintr-un simplu motiv: fetele în astfel de haine încă ARATĂ foarte feminin. Dar bărbații care poartă haine de femei sunt absolut oribili.

Acum că am terminat cu bărbații, o să iau la puricat și femeile masculinizate, care, spre mulțumirea mea, sunt mai rare decât prima categorie. Băut alcool până nu mai pot, fumat cinci pachete de țigări pe zi, înjurat ca la ușa cortului: cam așa se caracterizeaza femeie din ziua de astăzi. Care este cauza? Consider ca feminismul are o foarte mare parte din vină. Din dorința prea mare de a avea drepturi egale cu bărbații, femeile au uitat faptul că suntem diferite de bărbați și că nu putem face tot ce fac ei și nici invers. Prea multă masculinitate strică! La fel se poate spune și în cazul băieților: prea multă feminitate strică. E okay să ai grijă de tine și să te aranjezi, dar nu exagera!


Din punct de vedere vizual, femeile care fac body building mi se par oribile. JUDGE ME, BITCHES! De fapt, orice om care exagerează cu sala și devine obsedat de crearea masei musculare în exces mi se pare dezagreabil. Nu-mi pasă că persoanei respective îi face plăcere acest lucru, eu vorbesc din punct de vedere VIZUAL!

Voi ce părere aveți? 

PS: Acest articol a fost o generalizare, în caz că nu v-ați dat seama. ȘTIU că nu toate persoanele aleg trendul ăsta, așa că nu vă atacați!
PPS: Băieții ăia dansează mișto, dar sunt sigură că puteau să o facă și fără tocuri în picioare. 

Comentarii

  1. Eu am un coleg la munca si cand ii da nu stiu cine unghiile cu lac, le admira de zici ca cine stie ce are pe maini... Imi vine sa iau ciocanul si sa ii dau eu o oja neagra de lunga durata... :\

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări pentru articol!! Mai sunt si excepții: Fotbaliștii care se rad pe picioare;Culturiștii care se rad pe piept(si nu cred ca doar acolo =))) ) .În cazul meu: mă dau cu lac transparent pe mâna dreaptă pentru că sunt muzician , cânt la chitară...si am nevoie de unghii lungi acolo :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Da, mai sunt exceptii, dar cei din articolul pe care l-am scris sigur nu fac parte din ele. :))

      Ștergere
  3. Ai tu asa dreptate in mare parte dar si multe generalitati....
    ps: referitor la ce ai scris :) https://www.facebook.com/StephanieDavisAustria/photos_stream

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si zis ca e o generalizare. Imi pare rau, insa mie, din punct de vedere VIZUAL, mi se pare foarte urat. :D

      Ștergere
  4. Ai gresit titlu, trebuia sa zici:Feminizarea baietiilor.
    Astia nu sunt bărbati.
    Mă amuz copios când ii văd in jeansi skinny, parca ar avea HIV :))

    Să nu mai zic de sprâncenele ultrasubtiri :)) asta si datorita lui Velea si la toate non-valorile care se promovează azi la TV.

    Arată urât de tot femeile care fac bodybuilding însă cea din poza ta nu este atat de exagerat de urâtă.

    Măndru că sunt păros si nu o să mă epilez niciodată :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, ai dreptate. :)) Pe femeia aia din poza am ales-o ca aia mi-a fost mai la indemana. Totusi, si ea mi se pare a fi exagerata. :3

      Ștergere
  5. Cand ai zis "se fac pe picioare" probabil te-ai referit ca se epileaza pe picioare nu? daca da, atunci nu toti cei care fac lucrul asta sunt "fete". De exemplu fotbalistii se epileaza mai mereu pentru ca de la efort transpira si asta le provoaca mancarimi si iritatii.

    Iar la faza cu blugii skinny, poate din cauza ca si eu port blugi de astia comentez si la capitolul asta, nu o lua in nume de rau. Daca un tip e slab si poarta blugi de aia largi dupa parerea mea se vede naspa, cum era vorba aia "stau hainele pe tine ca pe gardul politiei".

    Poate tu acum o sa crezi ca ma si machiez sau alte prostii de astea...NU! WTF! nici mie nu imi plac cei care se dau cu fond de ten sau ce mai folosesc ei.

    Daca fetele au grija de persoana lor, si baietii ar trebui sa aibe, cat de cat, parerea mea.
    Nu te supara ca te-am contrazis putin dar asta a fost parerea mea personala dar iti dau si tie dreptate deoarece sunt unii care exagereaza pe tema asta cu "feminizarea"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu m-am referit la sportivi, credeam ca am fost clara cu acest lucru. Nu iau nimic in nume de rau. dar sunt sigura ca tu nu porti blugi gen colanti... Nu te mai scuza atat, e ok. :)) Te stiu cat de cat ca sa imi dau seama ca nu faci parte din categoria asta. :3

      Ștergere
    2. Am inteles boss, scuze pentru raspunsul intarziat :)))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

Dominația creierului