Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Apel către bloggeri

Dragi colegi,

Sunt curioasă dacă există în frumoasa noastră blogosferă oameni care vor să ajute. Am nevoie de ajutorul vostru pentru o chestie foarte importantă din viața mea, și asta implică niște bani. Nu mulți, să zicem vreo 1500 de lei. Și am nevoie cam urgent de ei. Nu, nu vreau donații sau alte chestii, dar vreau să scrieți un articol sau să dați un share pe Facebook. Cu ce?

Daca vrei să afli mai multe detalii și vrei să mă ajuți, adaugă-mă pe Facebook: https://www.facebook.com/hiphopromania

Vând link-uri și bannere pe blogurile www.mucroz.info PR 4 și www.calaraseanu.ro PR 2 la prețuri rezonabile, doar pe perioade de 6 luni sau un an.

Chiar dacă nu vreți să achiziționați cele mai sus menționate, o distribuire pe Facebook ar ajuta foarte mult, poate se găsesc oameni care doresc acest lucru. Fac apel la cititorii mei și vă rog să dați share pe Facebook, Twitter sau pe oricare altă platformă pe care o folosiți! Nu durează mult, aveți butoanele în stânga paginii. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Jocuri cu bile

Dominația creierului