Cum îți dai seama că românul e prost?

Imagine
Am așteptat (destul de mult totuși) să treacă tot balamucul cu evaluarea națională, bacul și, bineînțeles, să termin și eu cu examenele și licența ca să mai scriu pe blog.  Întâmplările din ultima vreme m-au făcut să realizez că suntem o nație de proști și că ne merităm soarta. Evaluarea națională și examenul de bacalaureat sunt printre cele mai importante examene ale vieții, conform spuselor... tuturor. Evaluarea trebuie să o iei cu o notă mare ca să intri la un liceu bun (că altfel nu poți învăța), iar bacul trebuie să îl iei ca să... nu știu, completați voi. :) Evaluarea națională Subiectul discuției de astăzi nu se axează pe profesori, pe stat sau pe sistemul de învățământ, ci pe elevi și părinți, îndeosebi pe cei din prima categorie. Vina părinților? Nu au fost în stare să fie cu ochii pe odraslele lor, să îi încurajeze și să îi împingă de la spate, să fie oleac' mai severi în ceea ce privește învățatul (pentru ca atunci când ești adolescent, ai nevoie de toată

Chestii care îmi plac

... sau care mă relaxează

skoda
*mrrrrrrrrr*
1. Mașina + muzică = relaxare totală. Cred că cel mai repede mă relaxez atunci când conduc și am muzica la maxim. Și sunt singură. Fără părinți. Doar eu și gândurile mele. Atunci e perfect. Ador să conduc și să am grijă de mașina mea, mai ales dupa două-trei-patru săptămâni în care o las pe mâna lui tata și el o lasă în voia sorții.

2. Cărțile. De Black Friday, eu nu mi-am cumpărat telefoane, tablete sau laptopuri, ci niște cărți. Vreo opt la număr. 50 lei. Foarte ieftin. Bine, trei sunt de germană, dar restul sunt cărți pe... diferite teme, cărți care m-au atras ca și subiecte pe care le abordează.

   3. Îmi place să lenevesc, aș lenevi toată viața, dacă aș putea. Tind să cred că m-am născut obosită, oricât de mult aș dormi, tot mă simt obosită. De fapt, să fim serioși acum... tuturor ne place să stăm în pat toată ziua, să vină cineva să ne aducă de mâncare, să avem sticla cu apă lângă noi, să nu facem nimic.

   4. Îmi place să învăț despre orice, orice nu include școala, orice mă interesează. Învăț mai repede și mai ușor atunci când sunt interesată de ceva, atunci când nu am stresul notelor și nici presiunea părinților că trebuie să învăț mereu, că d-aia se chinuie să mă țină în facultate, că bla bla. Nu-mi place să mi se spună ce și cum să învăț.

- Childish mode on
   5. Luna decembrie și luminițe. Cea mai frumoasă lună din an e ultima. Vine vacanța, vine Moș Nicolae, vine Moș Crăciun, vine revelionul, (vine sesiunea...), afară-s aprinse zeci de luminițe, centrele orașelor sunt superbe, peste tot numai luminițe colorate și frumoase. Le ador! Iar dacă mai și ninge, mai ales de Crăciun, totul e ca într-o poveste, totul e perfect. Sunt ca un copil mic care se bucură când vede afară fulgi mari, mari, mari de zăpadă. care vede în iarna a fi cel mai frumos anotimp.

   6. Jucăriile. Da, ce dacă la anu' am 20 de ani? ( OMG, ce bătrână sunt! :( ) Eu iubesc jucăriile, ador ursuleții ăia mari, cât mine de mari. Și pufoși. Și colorați. Și îmi plac și mașinuțele de jucărie. Cu telecomandă. Si trenuri de jucărie. Și avioane de jucărie. Vreau toate jucăriile din lume!
- Childish mode off.

    7. Îmi place să îi învăț pe alții. Bineînțeles, doar pe cei care vor asta. Ador să stau și să explic ceva cuiva ore întregi, până înțelege. E și o chestie amuzantă aici. Pot face asta doar cu o singură persoană, dacă ar fi mai multe, mi-aș pierde răbdarea, pe care și așa nu o am, și aș avea nervi dacă nu ar înțelege ceea ce îi explic. Ciudată-s.

   8. Timpul petrecut cu persoanele dragi. Ultimul, dar nu cel din urmă, timpul petrecut în preajma persoanelor care mă iubesc este de neprețuit. Ce poate fi mai frumos decât să iubești și să simți că ești iubit? Ce poate fi mai frumos decât să fii fericit? Fericirea mea este echivalentă cu iubirea. Pot avea de toate, dacă nu am iubire, degeaba! Consider că timpul petrecut cu acești oameni nu este niciodată irosit!

Facebook page: deyush

Comentarii

  1. 1,3,4,5,6,8: total agree
    2: eu nu mi-am luat nimic de black friday :)) doar ceva mancare
    7:nu as avea rabdarea necesara sa fac asa ceva :)) am incercat si nu a mers, eu deabia am rabdare cu mine, d-apai sa mai am rabdare si cu altii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar ti-ai luat ceva la reducere? =)) Eu am rabdarea doar pentru o persoana, dar o cum trebuie invat. ;;)

      Ștergere
    2. Nu, nu era la reducere :)) Cel putin, nu ce mi-am luat eu :-? :))

      Ștergere
  2. Ce pot sa zic, treaba cu masina cred ca se aplica tuturor celor care-si iubesc masinile :)) pacat ca cei de la benzinarii spulbera vise :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Pentru orice greșeală de scriere, sfat, reclamație sau plângere, așteptăm comentarii! Vă mulțumim!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către EL

Dominația creierului

Jocuri cu bile